4 תשובות
מה לא תקין?

איזה בדיקות וכמה חורג?
אני חושבת שכדאי לשאול אותה או את הרופא משפחה
אין הרבה דברים מפחידים שאפשר לגלות מבדיקת דם רגילה,
חוץ מhiv שזה הכי קיצוני.
בטח חסר לך ברזל או משהו מינורי, בכל מקרה אם זה היה חשוב היו אומרים לך.
בדיוק אלו בדיקות דם שלך וזו זכותך לדעת, ורק בדיקות דם לא אמורות לגרום לכם להיות בפאניקה, יש סטיות מעבדה ומשתנים, יכול להיות סתם עושים פיל מנמלה

אני מבין בזה קצת עם באלך לכתוב את הערכים אוכל לתת חוות דעת (לא רופא או מקצוען אבל כל שנה עושה מעל 20 בדיקות דם בקל חח)
באותו הנושא: