5 תשובות
לא אפשרי
אנונימי
שואל השאלה:
למה תסביר אחי יעשו חיפוש איך
כן אפשר לברוח אבל צריך לדעת לעשות את זה חכם.
אם תהיה ברחוב יהיה יותר קל לזהות אותך.
כי ההורים שלך לא ישבו בשקט בזמן שהבן שלהם נעדר והם יפנו למשטרה והמשטרה יוציאו תמונה שלך, שם, גיל .
למה לברוח?
זה לא באמת אפשרי.

בפרט לא בימינו. אתה צריך לחיות ממשהו. כלומר, אתה צריך להרוויח קצת כסף. יש חוק איסור הלבנת הון (מבחינת מעסיקים), אז מתישהו אתה צריך חשבון בנק. מה גם שיש תשלומים לביטוח לאומי, ואתה צריך מדי פעם בדיקות אצל רופא (ביטוח בריאות).

ובימינו יש מצלמות אבטחה ותנועה, אז רוב הזמן שאתה בחוץ אתה מצולם.

העיריות מכירות את כל ההומלסים שחיים בשטחן.

בתוכנית ה"אח הגדול" האחרונה היה בחור בשם ישראל שלדבריו היה חי ברחוב. אבל הוא נעצר מספר פעמים ע"י המשטרה (בגלל שהוא היה צריך לחיות, כלומר, לגנוב; אף אחד לא יפרנס אותך בחינם, בייחוד לא ההורים של החברים שלך), וזאת אומרת שבסופו של דבר המשטרה כן תדע עליך. למשטרה, אגב, יש לא מעט אנשים בשכונות שלבושים אזרחית.