11 תשובות
להמשיך להספים
אנונימית
שואל השאלה:
זה באמת לא ספאם אני שופכת את הלב וזה התשובה? אני באמת עם דמעות בעיניים
זה באמת לא ספאם אני שופכת את הלב וזה התשובה? אני באמת עם דמעות בעיניים
אנונימית
כי זה נשמע מוזר שההורים שלך רוצים כך
אנונימית
שואל השאלה:
כי הם בלי להתנשא מאור שמנים ולא רוצים שאני אהיה שמנה..
כי הם בלי להתנשא מאור שמנים ולא רוצים שאני אהיה שמנה..
אנונימית
תנסי לדבר איתם
עדיין לשמור על אורח חיים בריא אבל חאכול כמו בןאדם
שואל השאלה:
יש לי אני עושה בייביבסטרים אבל זה בשביל דברים שיספקו את הצרכים שלי אני לא רוצה לבזבז אצ זה על אוכל
יש לי אני עושה בייביבסטרים אבל זה בשביל דברים שיספקו את הצרכים שלי אני לא רוצה לבזבז אצ זה על אוכל
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי אוכל בבית אל תחשבו .. פשוט אני מתביישת לקום כי תמיד שאני אוכלת לידם כל העיניים בום עליי
יש לי אוכל בבית אל תחשבו .. פשוט אני מתביישת לקום כי תמיד שאני אוכלת לידם כל העיניים בום עליי
אנונימית
שואל השאלה:
הבייביסיטר שלי לא אשמה ברזון שלי.. לעולם לא אגע לאנשים באוכל בלי רשות
הבייביסיטר שלי לא אשמה ברזון שלי.. לעולם לא אגע לאנשים באוכל בלי רשות
אנונימית
אל תתייחסי למבטים שלהם
שימי פס מותר לך לאכול מה שאת רוצה זה גם הבית שלך מה הקנאה
שימי פס מותר לך לאכול מה שאת רוצה זה גם הבית שלך מה הקנאה
למה העיינים עליך?כי הם כאילו לא רוצים שתאכלי?כי את אוכלת יותר מידי?איזה הורים לא רוצים שהילד שלהם יאכל זה נשמע לי הזוי ההורים שלי לדוגמא כל הזמן רוצים שאני יאכל -_-
אנונימית
באותו הנושא: