4 תשובות
תאמת לא יודע, כי שיאומי מוציאים טלפונים מאוד טובים. ובלי קשר מי שקונה את האייפון החדש הוא פראייר. הוא בדיוק כמו שלושת הטלפונים האחרונים שלהם, אבל עולה 1000 שקל יותר
לגבי הסוללה הם צודקים הסוללה באייפון באמת הכי חלשה בכל השוק אבל מבחינת המצלמה זה מכור!!! המצלמה של אייפון הכי טובה מכל הטלפונים.
שואל השאלה:
כן, גם אני חשבתי
איך בדיוק, איך?
אני השקעתי 5000 שקל על אייפון x בשביל האיכות ובסוף הם באים עם התכנית המכורה שלהם ואומרים לי שאני פראיירית ושהייתי צריכה לקנות שיאומי ב800 שח
אנונימית
המצלמה של שיאומי זוועתית לחברה שלי יש וזה נראה יותר גרוע ממצלמה שלי אייפון 3
לדעתי למי שחשןב איכות וביצועים שיקנה אייפון ולמי שצריך סתם בשביל הכיף ולדבר עם אנשים שילך על אנדרואיד
לגמרי מכור
אנונימית