6 תשובות
זה עניין של בסדר או לא. יש כאלה שלא אוהבים על הבוקר ויש כאלה שכן. תעשי מה שבאלך
זה לא*
אם את רוצה, כמובן.
אפשר.
ברור
למה לא?
למה לא?
באותו הנושא: