5 תשובות
חחח סליחה אבל אם אין זה סבבה
אבל בלי נקנקיות תנסי משהו בתנור אבל בלי תבלינים ופרורי לחם חזה עוף למשל
שואל השאלה:
אני בת אחי
ואין לי עוד משהו לאכול
אני בת אחי
ואין לי עוד משהו לאכול
אנונימית
כן זה טוב אחי יש את הירקות למרות שהייתי מותר על הנקנקיה
שואל השאלה:
או שזה לא טוב
או שזה לא טוב
אנונימית
באותו הנושא: