4 תשובות
של בני המושבים? אני גם יוצאת מחר - אם את מרגישה לא טוב עדיף שלא תצאי
את בבני עקיבא?
לי לא הרשו לצאת לטיול של התנועה... משרד החינוך המקולל
לכי לישון מוקדם תראי איך תקומי מחר ואם לא משתפר קחי כדור מקסימום ותהני