6 תשובות
אחותי אין לך מה לדאוג, אני קיבלתי רק בסוף ח'.
כל אחת מקבלת בזמן שלה. אין מה לדאוג.
כל אחת מקבלת בזמן שלה. אין מה לדאוג.
יאע איןלך ממה להיות לחוצה
יש לך עוד זמן. אל תצפי לזה. זה לא כיף. אל תפחדי.
שואל השאלה:
עידכון קיבלתי מחזור במרץ האחרון (: אבל תודה לכן על העזרה
עידכון קיבלתי מחזור במרץ האחרון (: אבל תודה לכן על העזרה
אנונימית
הכל בסדר, את בסהכ בת 12.
יש לך עוד זמן עד שזה יצטרך להלחיץ אותך.
יש לך עוד זמן עד שזה יצטרך להלחיץ אותך.
כל אחת בזמן שלה זה בסדר .
באותו הנושא: