8 תשובות
לא אבל קרה שלמדתי עד ממש מאוחר
כן
כן. לפני כל מתכונת ובגרות הייתי עושה את זה
כל הזמן, כאילו אני כן הלכתי לישון, אבל בקושי שעות.
לא
יותר מדי
כן אמאלה במשך שנה שלמה ..הייתי זומבי מהלך