5 תשובות
דאפאק לא שמעתי על זה בחיים
כנראה. לא מומלץ לאכול מהם הרבה
קרוב לוודאי שזה מיתוס, פשוט משום שזו תיאוריה ואין לה שום הוכחות ממשיות.
קצת אבל זה לא ברמה גבוהה
כמו שברוקולי לא ממש פוגע בהורמונים בכללח ופטריות לא ממש פוגעות בהורמונים הנשיים
כמו שברוקולי לא ממש פוגע בהורמונים בכללח ופטריות לא ממש פוגעות בהורמונים הנשיים
אם כבר אצל נשים.. פשוט לא להרבות באכילה של סויה (אדממה, טופו וכו)
באותו הנושא: