14 תשובות
יש סיכוי שהגבינה לא 100%..
ואם מדובר בחביתה אפשר לאכול ? למה גם לי קרה אותו דבר xd
תעיף את הכריך
זה מקולקל
איכ אל
בטח יהיה לך קלקול קיבה
אנונימית
אל תעשי את זה...
בעיקרון בגלל שעכשיו חורף והמזג אוויר קריר יש סיכוי שהגבינה לא התקלקלה, ממליצה לפתוח את הסנדוויץ להריח ואפילו לטעום עם האצבע... יכול להיות שבחוץ היה מספיק קר כדי שזה ישמר טוב, בייחוד אם את מאזור הצפון אז בכלל!
אנונימית
אל תעשי את זה. תבקשי מחבר/ה כריך או אם יש לך כסף תקני איפשהוא רוב הסיכויים שהגבינה לא טובה ותעשה לך בעיות בבטן
זה מקולקל זה מוצר חלב יום מחוץ למקרר אל תתקרבי לזה
לא כדאי
אל תאכלי זה מקולקל.
^ כי היא 5% חהחהחהה אני כל כך מצחיקהה
ולשאלה: אם זה היה קיץ אז לא אבל קר בחוץ ולא נראה לי שהגבינה החמיצה. כל עוד הסנדוויץ לא נראה כמו פיתה אז סבבה
ולשאלה: אם זה היה קיץ אז לא אבל קר בחוץ ולא נראה לי שהגבינה החמיצה. כל עוד הסנדוויץ לא נראה כמו פיתה אז סבבה
רוב הסיכויים שזה יתקלקל...לא כדאי לאכול
באותו הנושא: