12 תשובות
כן
אני אישית לא אוהבת
אבל יש המון בנות שכן
אבל יש המון בנות שכן
אם זה לא מרקר אז ממש יפה
צבוע לא משהו
טבעי זה תלוי בבן אדם ואיך שזה נראה
טבעי זה תלוי בבן אדם ואיך שזה נראה
שואל השאלה:
למה הכוונה מרקר
למה הכוונה מרקר
פחות אוהבת
שואל השאלה:
אני מדבר על בלונד טבעי
אני מדבר על בלונד טבעי
לא
זה נשיי... אז
כן.
לפי דעתי שטני יפה יותר.
לפי דעתי שטני יפה יותר.
לא הטעם שלי
אבל יש כאלה שמתאים להם
אבל יש כאלה שמתאים להם
אישית לא אוהבת אבל יש כאלה שכן
באותו הנושא: