12 תשובות
אני אישית לא אוהבת
אבל יש המון בנות שכן
אם זה לא מרקר אז ממש יפה
צבוע לא משהו
טבעי זה תלוי בבן אדם ואיך שזה נראה
שואל השאלה:
למה הכוונה מרקר
פחות אוהבת
שואל השאלה:
אני מדבר על בלונד טבעי
כן.
לפי דעתי שטני יפה יותר.
לא הטעם שלי
אבל יש כאלה שמתאים להם
אישית לא אוהבת אבל יש כאלה שכן