6 תשובות
מה שבטוח, אל תקראי לה על שם הלב שלי.
רחמים.
אבל לא כמו המילה אלא כמו שהיית צועקת את זה בבסטה בשוק.
כי היא רוצה רחמים אבל לא מקבלת אותם.
אבל לא כמו המילה אלא כמו שהיית צועקת את זה בבסטה בשוק.
כי היא רוצה רחמים אבל לא מקבלת אותם.
וואי היה לי את זה גם חח
שמביולוק.
שמביולוק.
נוקיה
שור
כשעשיתי את זה קראנו לביצה אוילר
באותו הנושא: