4 תשובות
עדיף לא לשים כרית חימום כי דברים חמים שאמורים לחמם ולהרגיע את באיזור מגבירים את זרימת הדם וגורמים לפעמים לעוד כאבים
תנסי לישון
תשתי משהוא לם ותתקלחי
שימי כרית חימום
תכנסי למקלחת ותשימי את הזרם מים על נבטן
לי אישית שזה עוזר
באותו הנושא: