7 תשובות
גרוע מאוד.
לא כדאי
להכין משהו אחר..
זה לא יהיה לך טעים ויהיה לך כאב בטן
האמת שזה ממש בריא דווקא ולדעתי גם יותר טעים
לא טוב
לא מומלץ.
באותו הנושא: