התחברות הרשמה

איך אומרים באנגלית נולדתי בשנת 2000? I was born in two thousand?

7 בפברואר 2019, 22:11
משפטאיך אומריםתאריכיםפתגמים    
2 תשובות
i was born in the year two thousand
מ
מארי נייר טואלט
כן
Mrs. Robinson
באותו הנושא:
אם אני נולדתי בשנת 1995 בת כמה אני?
נולדתי בשנת 96, זה מרגיש לכם שאני ממש גדולה ממכם?
נולדתי בשנת 1999 אז אני נחשב לזקן?
אם נולדתי בשנת 1999 אני נחשב כבר זקן?
אם נולדתי בחודש 8 בשנת 1996 בת כמה אני אמורה להיות,?
איך אומרים בשנת 1976 באנגלית?
איך כותבים באנגלית- "נולדתי בקנדה ועברתי לישראל..ואני יודעת צרפתית+אנגלית+עברית ועוד מלא שפות'
איך אומרים נולדתי בעבר? במובן של אם הייתי _____ לפני שנה ולא לפני 10 שנים
איך אומרים "לא משנה" באנגלית?
איך אני רושמת באנגלית " גם אני נולדתי ב20.1 "?
איך כותבים באנגלית נולדתי בישראל?