4 תשובות
לי אמרו שהעמית.
אני לומדת בחטיבה שמחוברת לגמניסה. התיכון הכי טוב הוא עמית והשני הוא הגמנסיה.
לפי מה שאני שמעתי בעמית יש ילדים מופרעים
שואל השאלה:
תודה :)
אנונימית
שואל השאלה:
תודה :)
אנונימית