4 תשובות
לי אמרו שהעמית.
אני לומדת בחטיבה שמחוברת לגמניסה. התיכון הכי טוב הוא עמית והשני הוא הגמנסיה.
לפי מה שאני שמעתי בעמית יש ילדים מופרעים
לפי מה שאני שמעתי בעמית יש ילדים מופרעים
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
אנונימית
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
אנונימית
באותו הנושא: