14 תשובות
עדיף להתחתן ולהיות נאמנים
להתחתן עם מישהו שסומכים עליו או לא להתחתן בכלל
שואל השאלה:
למה צריך לחנך ילדים להתחתן עם מישי שזה אומר לשמור לה ורק לה אימונים כיביכול ואז ללכת למישי אחרת תוך כדי ? זה נראלך חינוך נכון?
אנונימי
אבל אנונימי זה כל הקטע בנישואים פתוחים...
בגלל זה לדעתי זה לא נכון.
שואל השאלה:
מישו דיבר על בגידה? איך זה קשור לעניין?
דיברתי על נישואים פתוחים שאשכרה בן אדם שומר אימונים בחתונה לאישתו ואז הולך לבחורה אחרת תוך כדי שאישתו יודעת שהוא הלך למישי אחרת זה משו הזוי
אנונימי
שואל השאלה:
עוד פעם זה שהם נשבעו אמונים ועושים זאת בחשאי זה רע ומגעיל אבל אלה שעושים את זה מתוך הנאה תאוות בצע למין כי האישה שלו לא מספיקה לו זה דוחה מצער לומר לך
אנונימי
מסכימה איתך^
נורא
שואל השאלה:
כי מה שאת אומרת זה שטיות במיץ עגבניות
אז למה להתחתן ולהביא ילדים שיסבלו?
אנונימי
אני בעד, פחות מתחברת למונוגמיה.
גרוע
נוראי לא בבית סיפרי ולא בחיי לא היה לי יהיה ואין
אנונימית
חינוך לבגדיה חד משמעית.
זוועה.
אנונימית
בגידות
אנונימית