3 תשובות
שאת לא לבד חחח
תפסיקי לקחת את יום האהבה ככ קשה, זה סתם חארטה שיווקית בשביל לגרום לזוגות לבזבז המון כסף במטרה שמסעדות וחברות ירוויחו כסף, מעבר לזה בן זוג יגיע בזמן המתאים, ובמקום להיות בדיכאון תאכלי גלידה ותהני מהחיים.
תתעודדי בזה שאני ניסיתי לנשק מישהו שאני אוהבת והוא אמר שיש לו מישהי
אנונימית