3 תשובות
לשפר את מה שאת לא אוהבת
נגיד אני עשיתי גשר והלבנה וטיפולים לצלקות אקנה צבעתי תשיער עשיתי החלקה תוספות ריסים הגדלת שפתיים כל מה שהפריע לי שיניתי
כל מה שמפריע לך במראה שלך תשני אני בטוחה שאת לא חושבת שאת נראת רע פשוט יש דברים שמפריעים לך
לטפח את עצמך ולעבוד על קבלה עצמית, אין שום דבר נוסף.
לנסות להפנים שיופי זה לא הכול בחיים..