6 תשובות
תאכלי גלידה
שואל השאלה:
אין לי
אין לי
אנונימית
תחשבי על דברים שאת אוהבת
תעברי את זה בכך שתיקלע את זה כשיעור לחיים אני עברתי את זה וכולנו עברנו את זה תדעי שהטיפ הכי טוב שיש לי לתת לך זה תצפי כמה שפחות וככה תתאכזבי פחות וההפך ברגע שזה מה שבאמת ציפית לו אז תהיי שמחה פי כמה יותר כי לא פיתחת ציפיות
win win situation
מאז שהכרתי בזה אני יותר מאושר ופחות תלוי בציפיות כי בסופו של דבר זה כולה מעטפת לכרית. במיוחד בעולם הזה.
win win situation
מאז שהכרתי בזה אני יותר מאושר ופחות תלוי בציפיות כי בסופו של דבר זה כולה מעטפת לכרית. במיוחד בעולם הזה.
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
אנונימית
בכייף שמח אם עזרתי
באותו הנושא: