5 תשובות
תגידי כן והוא יותר טוב ממך
לא נראלי
לא עניינך.. זה ביני לבינו
תעני לו כאילו את החבר שלך
אנונימית
חחח או גם טוב: סורי הוא ביקש ממני להפסיק לדבר איתך אז..
באותו הנושא: