התחברות
הרשמה
אני בכיתה יא ואני לא כזה טובה בmodule e. תאמת שנכשלתי ב3 מבחנים ויש כזה פרטני לילדים מהשכבה לילדים שנכשלים בזה
וזימנו אותי לפרטני מחר עם הקראש עד כמה זה מביך? אני כאילו נכשלת
4 במרץ 2019, 22:03
היסטוריה
תיכון
חשבון
תשובה אחת
זה לא מביך כי את בחמש יחידות ואת מתקשה זה היחידה הכי גבוהה וזה כמו להצליח בסדר ב4, תשקיעי יותר כדי לא לרדת כי לעלות זה קשה יותר
ה
הנסיכה חה חה חה חה
באותו הנושא:
לא הכל טוב, אבל הכל לטובה? רק תאמת
אני בכיתה יא ואני לא כזה טובה בmodule e. תאמת שנכשלתי ב3 מבחנים ויש כזה פרטני לילדים מהשכבה לילדים שנכשלים בזה
אני בכיתה יא ואני לא כזה טובה בmodule e. תאמת שנכשלתי ב3 מבחנים ויש כזה פרטני לילדים מהשכבה לילדים שנכשלים בזה
כמה קשה להוציא 95+ בmodule E?
תאמת תאמת ורק תאמת...
למה אני נראית טוב ואני נראית יפה ואף אחד בכיתה ובשכבה לא מדבר איתי בכלל בכלל ...
תאמת, ממוצע 82 זה טוב?
המתים המהלכים זה מפחיד? כיתה ח' תאמת אבל?
בנות תגידו תאמת נכון אתם אוהבות רק בנים ערסים לא באמת תגידו תאמת?
היום בכיתה ואני בכיתה יג עשינו שאלות של דבר טוב ורע
לחברה ממש טובה שלי הייתה אפשרות לבחור כיתה והיא בחרה כיתה של חברה אחרת. ואני נתקעתי לבד בכיתה בגלל זה.