12 תשובות
לרוב אין תמונה של עצמם
שואל השאלה:
מי ששם
מי ששם
אנונימי
יש.
מה זה משנה?זה לא טינדר פה
אנונימית
אני בטוחה שגם את לא נראת משהו. זה ממש לא קשור ליופי חיצוני ויש פה כמה שהם נראים טוב וזה לא יפה לשפוט ככה.
נעלבתי
יש ויש
תמיד יש
תמיד יש
החתיכים באמת לא שמים תמונה
כי זה סטיפס
יש פה רק משועממים, פדופילים, אנשים בלי חיים וחולי נפש
תוציאו חתיכים כי אין פה
יש פה רק משועממים, פדופילים, אנשים בלי חיים וחולי נפש
תוציאו חתיכים כי אין פה
אנונימית
חבר שלי נראה טוב והוא פה אבל הוא איתי ושלי
אני לא פה ליצור קשרים. אני פה לעזור כמה שאני יכול למי שצריך ואם יש לך בעיה עם זה שאני או מישהו פה לא מתאים לך מבחינה חיצונית אז תלכי לחפש חבר במקום אחר. יש מספיק מקומות שמציעים את זה.
לי אמרו שאני נראה טוב ( אני לא חושב ככה)..
באותו הנושא: