6 תשובות
לאכול בננה ואל תחשבי על זה
פשוט תאכלי אותה מהצד לא מלמעלה
רגיל. עם שיניים.

אם זה ממש קריטי אז מהצד.
לחתוך את הבננה עם הידיים ולהכניס לפה בחתיכות קטנות, או לאכול רגיל ולא להתייחס אליהם.
לאכול עם הידיים, לא ישירות
או שפשוט לשים על כולם פס ולאכול רגיל
"לשבור" אותה עם הידיים לשניים
תאמיני לי הבנים לא יסתכלו עליך יותר