תשובה אחת
אתה אומר שאין לך חברים בבית ספר? אתה לא חייב שיהיו לך. אבל תציב לעצמך מטרה להוציא את הבגרות הזאת, תגיע ותתרכז בלמידה וזה כבר יגרום לך לשכוח ממה שמפריע לך. תהיה ממוקד מטרה, הבגרות הזאת תעזור לך כל כך בחיים, ולא כדאי לך לזרוק את זה בשביל חבורה של ילדים שלא התבגרו עדיין.