3 תשובות
לא. אם תמשיך כרגיל אז אתה תרד תנסה לא להשבר
כולם נופלים לפעמים, זה בסדר, תהיי חזקה ותמשיכי. בהצלחה 3>
בטח שלא!! זה מעולה שאת מודעת לעצמך ומתעשתת על עצמך במהירות תוך כמה ימים.
באותו הנושא: