13 תשובות
כן.
מי לא?
כמח שאמר ר' נחמן "גם אם אתה לא יודע לשיר, פצח בשיר ורקוד"
כן, רק כשאני לבד (כי אני לא טוב בזה)
יאפ
כן,
לשיר באמבטיה חחח.........
אוהב לשמוע מוזיקה מזרחית ולשיר
גם יוונית בא לי טוב
מאוד, אבל יש לי פחד במה אז זה מבאס
כן
אני משתמש בשירה שלי כדי להתעלל בחברים שלי
כן