16 תשובות
יש הפרעות אכילה שגורמות להשמנה כמו אכילה רגשית, התקפי אכילה ועוד...
אכילה רגשית היא הפרעת אכילה - מזה כן משמינים.
שואל השאלה:
כן אבל אחרי זה חוזרים שוב להרעיב ואז יורדים
אנונימית
לא בהכרח מרעיבים...
אפשר גם לעשות דיאטה בריא. לא כולם בוחרים בקיצון.
שואל השאלה:
זה לא הגיוני כי 500 קלוריות לא מספיקות לגוף כדי לתפקד תפסיקי לדבר שטויות^
אנונימית
הן לא מספיקות לאורך זמן, אם תאכל במשך שבוע 500 קלוריות כל יום זה לא שתמות
שואל השאלה:
זה לא שתמות אבל אתה תרזה ^
אנונימית
שואל השאלה:
אני אוכלת 500 ופחות ויורדת אז באמת חאלס לדבר שטויות
אנונימית
שואל השאלה:
כן ברור, אכל זה לא בגלל זה, זה בגלל שהחילוף חומרים נדפק..
אנונימית
נו אז היא אמרה, בהתחלה תרדי הרבה
אבל אז כשתתחילי לאכול כמו שצריך אז את תעלי הרבה גם.
ואל תעשי את זה לעצמך, את סתם הורסת לעצמך את הגוף וזו לא דרך נכונה להרזות
שואל השאלה:
חחח אה בסדר
אני אכתוב לעצמי לפעם הבאה
אנונימית
חח. קורע.
שואל השאלה:
מצטערת.. זה לא בשליטתי
אנונימית
אחרי שמרגילים את הגוף לאכול פחות או לא לאכול בכלל המטאבוליזם נדפק מאוד
תמיד אחרי צום של כמה ימים הייתי משמינה כמעט הכל בחזרה
אנורקסיה זאת לא ההפרעת אכילה היחידה
שואל השאלה:
ל.^ התכוונתי לאנורקסיה.
אנונימית