10 תשובות
ביום של התחפושות הלכתי לבית ספר והיה די רע, יום לאחר מכן הלכתי למסעדה עם בני דודים ואתמול הלכתי ל-iclimb.
סך הכל היה סביר.
סך הכל היה סביר.
ביום של התחפושות נשארתי בבית כי מההתחלה לא רציתי להתחפש
ברביעי הייתי באשדוד
בחמישי הייתי ברחובות
ועכשיו אני לא עושה כלום.
ברביעי הייתי באשדוד
בחמישי הייתי ברחובות
ועכשיו אני לא עושה כלום.
יום של החופש אחרי בצפר הלכתי לחברה אפטר פארטי כזה
ביום רביעי נפגשתי עם חברת אינטרנט שאנחנו מכירות 4 שנים פעם ראשונה בחיפה
אתמול הייתי במפגש מעריצים לאריאנה גרנדה בתל אביב ופגשתי מלא חברות
היום ומחר אני אצל חברה היא עושה מסיבת יום הולדת
ובראשון בבוקר אני טסה לשבוע, אין כיף מזה! היה חג ממש מקסים
ביום רביעי נפגשתי עם חברת אינטרנט שאנחנו מכירות 4 שנים פעם ראשונה בחיפה
אתמול הייתי במפגש מעריצים לאריאנה גרנדה בתל אביב ופגשתי מלא חברות
היום ומחר אני אצל חברה היא עושה מסיבת יום הולדת
ובראשון בבוקר אני טסה לשבוע, אין כיף מזה! היה חג ממש מקסים
בשלישי , הלכתי לבית ספר, לא התחפשתי ואז בשלישי בערב הלכתי למסיבה עם חברים , מפה לשם שתיתי מלא ולא הכניסו אותי למסיבה ורק את החברים הכניסו , ניסיתי איזה שעה להיכנס ועדין לא הצלחתי עד שאיבדתי את זה והתעלפתי ואיבדתי את ההכרה כמה פעמים והקאתי מלא. וחברים שלי בכלל היו במסיבה ולא ידעו שזה קרה. רק אחרי איזה חצי שעה הם הגיעו כי התקשרו אליהם מלא , בקיצור כבר לא חבר שלהם ואין לי עכשיו חברים , ביום רביעי היה לי הנגאובר חזק והקאתי מלא, ברביעי בערב הלכתי לשמוע מגילה, ואז הייתי קצת עם המשפחה והלכתי לישון, יום חמישי עשינו סעודת פורים בבית וחמישי בערב(אתמול) הלכתי עם חבר (לא מהמסיבה) שלא פגשתי הרבה זמן לירושלים הסתובבנו קצת , אכלנו והלכנו יחסית מוקדם הביתה כי לא זרם והייתי קצת בדיכאון , וגם לא רציתי לשתות כי הבטחתמ להורים שאני לא ישתה אז חזרתי הביתה , בקיצור היה לי חג לא כיף אחרי מה שקרה לי בשלישי , זה הרס לי את המצב רוח בחג , וגם הבנתי שאין לי חברים אמיתיים רק מזוייפים שנפגשים פעם בחודש חודשיים , בזמן האמת הם לא היו איתי , אני ממש מבואס ומת להכיר חברים חדשים עכשיו או חברה מקווה שלכם עבר יותר כיף
ביום של התחפושות לא התחפשתי ונשארתי בבית.
ביום רביעי נשארתי בבית.
ביום חמישי נשארתי בבית.
והיום אני גם אשאר בבית.
לסיכום: חרא חג.
ביום רביעי נשארתי בבית.
ביום חמישי נשארתי בבית.
והיום אני גם אשאר בבית.
לסיכום: חרא חג.
אנונימית
שואל השאלה:
ה' אני אוהב אותך
אל תדאג הכל יהיה בסדר :)
ה' אני אוהב אותך
אל תדאג הכל יהיה בסדר :)
אנונימית
ברביעי הייתי בצבא, היה משהו חמוד
אתמול מסיבה מטורפפתת
והיום עוד 2 מסיבות, ומחר 1
אתמול מסיבה מטורפפתת
והיום עוד 2 מסיבות, ומחר 1
חג נחמד, אני מתה על פורים אבל השנה זה היה קצת מבאס
נראה שאת נהנת חחח
נראה שאת נהנת חחח
שואל השאלה:
חחחחחח כן ביום שלישי עצמו פחות, מרביעי כבר נהנתי
חחחחחח כן ביום שלישי עצמו פחות, מרביעי כבר נהנתי
אנונימית
אני מקווה מאוד, בכללי פוריםמזה החג האהוב עלי , שנה שעברה היה םורים מטורף אבל השנה גרוע לצערי
באותו הנושא: