8 תשובות
נשארתי בבית :/
כלום, נשארתי בבית :/
אכלתי אכלתי אכלתי ואכלתי
הלכתי למסעדה ול-iclimb.
נשארתי בבית ולא התחפשתי :)
אכלתי טרליון שוקולדים
כלום בעיקרון
אתמול הייתי בעזריאלי