8 תשובות
תספרי. זה טוב לשתף
אם את סומכת עליה בתור החברה הכי טובה שלך, את יודעת שזה יישאר ביניכן, ספרי לה.
אני במקומך הייתי מספרת, זאת החברה הכי טובה שלי והיא אמורה לקבל אותי. ואם לא - אז היא לא חברה בכלל.
שואל השאלה:
אבל אני מפחדת מהתגובה שלה..
והיא חברה ממש ממש טובה שלי אבל היא באה ממשפחה הומופובית וכל זה ואני הכי סומכת עליה אבל אני לא יודעת..
אבל אני מפחדת מהתגובה שלה..
והיא חברה ממש ממש טובה שלי אבל היא באה ממשפחה הומופובית וכל זה ואני הכי סומכת עליה אבל אני לא יודעת..
אנונימית
לספר אם היא באמת חברה היא תקבל אותך כמו שאת
אם לא, סיננת עוד חברה מזוייפת בסביבה שלך
פחות רעל
אם לא, סיננת עוד חברה מזוייפת בסביבה שלך
פחות רעל
תספרי לה זה טוב לשתף
תלוי אם את מרגישה בנוח עם זה ובטוחה, אם את רואה את התגובות שלה על הקהילה כהומופוביות והיא לא מתייחסת אליהם כראוי, אז עדיף לך שתחכי עם זה.
אבל אם את סומכת עליה ואת חושבת שהיא תקבל אותך, אז תשתפי אותה, זו כבר בחירתך.
אם את שואלת אותי, אני לא הייתי עושה את זה, אפילו לא מספרת את זה לחברה הכי טובה שלי, ועוד כתבת שהמשפחה שלה עם דעות הומופוביות, סביר להניח שהיא פחות עם הדעות האלה, אבל חבל שסתם תגידי לה והיא לא תקבל אותך כראוי.
אבל אם את סומכת עליה ואת חושבת שהיא תקבל אותך, אז תשתפי אותה, זו כבר בחירתך.
אם את שואלת אותי, אני לא הייתי עושה את זה, אפילו לא מספרת את זה לחברה הכי טובה שלי, ועוד כתבת שהמשפחה שלה עם דעות הומופוביות, סביר להניח שהיא פחות עם הדעות האלה, אבל חבל שסתם תגידי לה והיא לא תקבל אותך כראוי.
אם את סומכת שהיא לא תספר לאף אחד - תספרי.
באותו הנושא: