11 תשובות
לא ממש
שואל השאלה:
כמו ח? או יותר קשה
כמו ח? או יותר קשה
אנונימית
לא
ח לדעתי הכיתה הכי קלה .
ט לא קשה בהרבה מ-ח', אבל כן דרוש יותר מאמץ והשקעה.
ט לא קשה בהרבה מ-ח', אבל כן דרוש יותר מאמץ והשקעה.
כיתה ט' זאת הכיתה שאני הכי רוצה לחזור אליה
השקעתי והיא עברה לי כל כך מהר ויחסית טוב..
שנה סטלנית
השקעתי והיא עברה לי כל כך מהר ויחסית טוב..
שנה סטלנית
אני הרבה יותר הצלחתי בכיתה ט מאשר כיתה ח
כיתה ט לא ככ קשה אבל חשובה אם את רוצה ללמוד בתיכון טוב .
לא, אבל אני מציעה לך ממש להשקיע
חחח לא
קצת להשקיע במתמטיקה ואנגלית כדי לקבל את היחידות שאת רוצה
ובשאר הציונים לשמור על משהו ממוצע כמו 70 לפחות (תלוי במגמות שאת רוצה להגיע אליהם)
קצת להשקיע במתמטיקה ואנגלית כדי לקבל את היחידות שאת רוצה
ובשאר הציונים לשמור על משהו ממוצע כמו 70 לפחות (תלוי במגמות שאת רוצה להגיע אליהם)
כל כיתה קשה לי כיתה ט הייתה מאוד קשה כי לא מאוד ידעתי עברית והיה לי קשה ללמוד עם כולם בכיתה ולהבין אבל בכללי החומר לא מאוד קשה