9 תשובות
פסיכולוג זה סך הכל שיחות
שעוזרות לך להתמודד עם דברים
פסיכולוג יכול לעזור אז אם אין בעיה כלשהי, אולי זה מה שיעזור לך לעשות את הצעד הזה
שעוזרות לך להתמודד עם דברים
פסיכולוג יכול לעזור אז אם אין בעיה כלשהי, אולי זה מה שיעזור לך לעשות את הצעד הזה
תנסי פעם אחת אולי תאהבי
שואל השאלה:
אבל זה עולה הרבה כסף שאין לי וההורים שלי יזלזלו בי ויגידו שאני מגזימה
אבל זה עולה הרבה כסף שאין לי וההורים שלי יזלזלו בי ויגידו שאני מגזימה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאוחדת ולא בבית ספר ו139 זה מלא לפגישה
אני מאוחדת ולא בבית ספר ו139 זה מלא לפגישה
אנונימית
אני אצל הפסיכולוגית הנוכחית שלי כמעט שנתיים
תמיד זה עוזר שיש לך פסיכולוג/ית, גם בתקופה טובה
לפעמים רק לדבר פשוט יכול להציל את עצמך
וזה באמת גורם להרגשה טובה
אני הייתי במצב שלא יכולתי לעשות כלום עם עצמי ועכשיו אני כבר כן מחפשת מסגרת ועושה עם עצמי משהו
ויש קופות חולים שלא משלמים הרבה
תמיד זה עוזר שיש לך פסיכולוג/ית, גם בתקופה טובה
לפעמים רק לדבר פשוט יכול להציל את עצמך
וזה באמת גורם להרגשה טובה
אני הייתי במצב שלא יכולתי לעשות כלום עם עצמי ועכשיו אני כבר כן מחפשת מסגרת ועושה עם עצמי משהו
ויש קופות חולים שלא משלמים הרבה
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי לך שאני לא בבית ספר כי אני בת 20
אמרתי לך שאני לא בבית ספר כי אני בת 20
אנונימית
פסיכולוג יכול מאוד לעזור, אבל זה תלוי בפסיכולוג ואם הוא מתאים לך.
היתרון בשיחה עם פסיכולוג על פני בן אדם אחר זה שהוא מכיר את הנפש ואת איך שהיא עובדת, את מנגנוני ההגנה וההדחקה שלה ומה שמפעיל אותה ויכול לזהות במהלך השיחה שלכם את הדברים שמפעילים אותך, אם יש משהו מודחק שצריך להעמיק בו, אם יש דברים שחשובים לך ואת לא נותנת עליהם מספיק דגש בחיים מחוסר תשומת לב שזה חשוב לך, אם יש לך סתירות פנימיות שלא הצלחת להגדיר ועצם ההגדרה עוזרת לך להתמודד איתן טוב יותר, אם פעולות מסויימות שלך מגיעות ממניע שלא באמת רלוונטי ופותחו כמנגנון מתוך חוסר כלים להתמודדות באותו הרגע?
הנפש שלנו מאוד מורכבת ולדעת להבין אותה נכון הרבה פעמים זה מאוד מאוד משמעותי. אני הייתי אצל שלושה פסיכולוגים שלא באמת עזרו לי ועכשיו אצל אחת שמאוד עוזרת לי להבין את עצמי ולהעמיק בדברים שכבר הרבה שנים אני מנסה להבין. לדעתי אם את מרגישה שאת צריכה אז לכי על זה, את כבר מספיק גדולה בשביל להחליט בשביל עצמך ולא בשביל שההורים יחליטו לך.
היתרון בשיחה עם פסיכולוג על פני בן אדם אחר זה שהוא מכיר את הנפש ואת איך שהיא עובדת, את מנגנוני ההגנה וההדחקה שלה ומה שמפעיל אותה ויכול לזהות במהלך השיחה שלכם את הדברים שמפעילים אותך, אם יש משהו מודחק שצריך להעמיק בו, אם יש דברים שחשובים לך ואת לא נותנת עליהם מספיק דגש בחיים מחוסר תשומת לב שזה חשוב לך, אם יש לך סתירות פנימיות שלא הצלחת להגדיר ועצם ההגדרה עוזרת לך להתמודד איתן טוב יותר, אם פעולות מסויימות שלך מגיעות ממניע שלא באמת רלוונטי ופותחו כמנגנון מתוך חוסר כלים להתמודדות באותו הרגע?
הנפש שלנו מאוד מורכבת ולדעת להבין אותה נכון הרבה פעמים זה מאוד מאוד משמעותי. אני הייתי אצל שלושה פסיכולוגים שלא באמת עזרו לי ועכשיו אצל אחת שמאוד עוזרת לי להבין את עצמי ולהעמיק בדברים שכבר הרבה שנים אני מנסה להבין. לדעתי אם את מרגישה שאת צריכה אז לכי על זה, את כבר מספיק גדולה בשביל להחליט בשביל עצמך ולא בשביל שההורים יחליטו לך.
שואל השאלה:
אני סטודנטית אני לא יכולה לעבוד זה לא בקטע של החלטה זה בקטע של כסף שאין לי
אני סטודנטית אני לא יכולה לעבוד זה לא בקטע של החלטה זה בקטע של כסף שאין לי
אנונימית
הפסיכולוג יכול לעזור . יש לו ידע, נסיון , וכלים לעזור.
הצלחת הטיפול תלוייה כמובן גם במטופל.
אם יש התנגדות לטיפול , ברור שלא יהיה שינוי.
הפסיכולוג עובד לפרנסתו , וגם הוא צריך כסף למחייה .
הסכום הנמוך שגובים דרך קופות החולים הוא המינימלי.
טיפול פרטי עולה בהרבה יותר.
אז במקום להסתכל שזה "המון כסף" , נסי לשנות גישה ולהגיד : זה יעזור לי , ואני מקבלת דרך קופת החולים במחיר מוזל.
אם תלכי בגישה חיובית , תתמידי , ותלמדי איך לשנות- הרווח הגדול הוא שלך.
כי מגיע לך להרגיש טוב.
הצלחת הטיפול תלוייה כמובן גם במטופל.
אם יש התנגדות לטיפול , ברור שלא יהיה שינוי.
הפסיכולוג עובד לפרנסתו , וגם הוא צריך כסף למחייה .
הסכום הנמוך שגובים דרך קופות החולים הוא המינימלי.
טיפול פרטי עולה בהרבה יותר.
אז במקום להסתכל שזה "המון כסף" , נסי לשנות גישה ולהגיד : זה יעזור לי , ואני מקבלת דרך קופת החולים במחיר מוזל.
אם תלכי בגישה חיובית , תתמידי , ותלמדי איך לשנות- הרווח הגדול הוא שלך.
כי מגיע לך להרגיש טוב.
באותו הנושא: