5 תשובות
רולדין/מקס ברנר
אנונימית
רולדין
בשכונה מרקט יש חנות שנקראת "soft cookies" את חייבת ללכת לשם העוגיות שלהם מדהימות
לגבי זאתי שרשמה בארומה אני קניתי פעם אחת זה היה ממש מגעיל וספוג במלא שמן םשוט זרקתי אותה אולי זה היה חדד פעמי אבל זה היה ממש מגעיל
אני חושבת שתקני במאפיות הכי טעים
באותו הנושא: