7 תשובות
תלוי איזה במחלה אני לדוגמה בחודש שישי הייתי מצוננת והיה לי רע ולא לקחתי שום כדור/תרופה וזה עבר מעצמו אבל יש מקרים שהרופא נותן אנטיביוטיקה
שואל השאלה:
לא מחלה כזאת מחלה תורשתית אבל יכולה לעבו אז זה יסכן את התינוק?
לא מחלה כזאת מחלה תורשתית אבל יכולה לעבו אז זה יסכן את התינוק?
אנונימית
שואל השאלה:
לעבור
לעבור
אנונימית
כן, היא צריכה להודיע לרופאת נשים לעשות בדיקות סקר שליש ראשון ולהגיד אם יש מחלות במשפחה
שואל השאלה:
אוקי תודה
אוקי תודה
אנונימית
לא יודעת אם לסכן עובר התכוונתי יותר שיכולה להיות לו את המחלה הזאת שהוא יהיה חי (כבר מחוץ לרחם) לדוגמה סכרת וכו'...
יש סיכוי אבל אי אפשר לדעת בלי בדיקות...
באותו הנושא: