9 תשובות
וואיי זה היה חובה בשבילי.. תקשיב שזה הדבר הכי דוחה אבר!!!
אני אחר כך הקאתי והיו לי בחילות.
ואגב זה כן בריא מי שאמר לא אבל מגעילל
אני אחר כך הקאתי והיו לי בחילות.
ואגב זה כן בריא מי שאמר לא אבל מגעילל
מזעזע, ניסיתי להוסיף סוכר כדי להפחית את הגועל ובסוף הקאתי את זה
אנונימית
קליל שותה וזהו
שותים את זה עם עוד משהו, מיץ או משקה קל.
אנונימי
מזעזע הקאתי תחיים שלי.
אל תנסה
אל תנסה
על פי הריח לא משהו, גם די לא בריא
שואל השאלה:
לא מפחד מהסלמונלה רק רוצה יתרונות אבל אתם כמעט ומפחידים אותי בקטע של הטעם, אני מאמין שאני אעבור את זה.
לא מפחד מהסלמונלה רק רוצה יתרונות אבל אתם כמעט ומפחידים אותי בקטע של הטעם, אני מאמין שאני אעבור את זה.
אם אני זוכר נכון זה היה ממש מזמן, אבל בתכלס בדיוק כמו הריח. אין לי מושג מה עבר לי בראש
אל תעשה את זה זה נוראי
הטעם מזעזע
הטעם מזעזע
באותו הנושא: