6 תשובות
לי סיפרו בגיל 10
בעיקרון אני לא חושבת שהם מספרים.. הילדים באיזשהו שלב מגלים לבד מן הסתם

לי אף פעם לא סיפרו
גם לי לא סיפרו אף פעם, בית הספר סיפר חח
גם לא שאלתי האמת...הם לא יספרו עד שלא תשאל,
ידעתי אתזה לפני גיל עשר מן הסתם בביהס אבל בעקרון ההורים סיפרו לי בגיל עשר
ההורים שלי אף פעם לא סיפרו לי
הבנתי לבד
לא סיפרו לי. בעיקר בעידן הזה אפשר מהר מאוד מהאינטרנט גם בטעות לגלות. אני גיליתי סוגשל בטעות בערך בגיל 11