11 תשובות
כשאת אוכלת כמויות מוגזמות של אוכל כל פעם שאת במצב רגשי מאוד
שואל השאלה:
ואם אני מרגישה ככה כל הזמן כאילו הצורך לאכול כם כשאני לא רעבה פשוט צורך מחייב זה גם נחשב?
אני לא פסיכולוגית, אז אני חושבת שעדיף לך לבדוק את זה אצל מקצוען.
אממ אולי את סובלת מבעיית אכילה שהיא לא בהכרח רגשית?
שואל השאלה:
כמו אכילה כפייתית או משהו....?
בהחלט יש אפשרות להפרעת אכילה פיזיולוגית.
איך תגדירי את המצב הרגשי הכללי שלך כיום?
את מרגישה תקופות של דיכאון? חרדות? את מרגישה לחץ בחיים?
יש לך מקום שאת מרגישה שמקבלים אותך בו?
שואל השאלה:
אני מניחה שכדי ששום דבר לא יפגע בי יותר אני סוג של פיתחתי מנגנון של דיווה וכשמנסים לדבר איתי אל איך שאני נראת אני פשוט מנסה סוג של "לעוף על עצמי" זה מאפשר לאחרים לחשוב שיש לי ביטחון עצמי...
תראי, במידה ואת מזהה בעצמך סימנים לכך שאת אוכלת בלי סיבה ואת מרגישה שבאמת חוץ מהאוכל עצמו שהוא "טעים" וכאלה אין סיבה אחרת שאת אוכלת, כי את מפצוצת כבר, כי את לא רעבה, כי את סתם אוכלת וכאלה כנראה האוכל מחפה על צורך נפשי כלשהוא, מה שאומר שזו אכילה רגשית.

נסי לשלוט על זה איכשהוא, גם אני לאחרונה גיליתי שיש לי אכילה רגשית אז...בהצלחה לנו (:
שואל השאלה:
אולי אני אתנחם בזה שאני לא היחידה עם הבעיה הזאת. טוב אני מתחילה מחדש בתקווה להתמודד איתה!
כל הכבוד לך!
אם תרצי דברי איתי חופשי, אני אשמח (:
שואל השאלה:
תודה אקח את העצה אני מניחה שנדבר בקרוב!=)