4 תשובות
בלי שנרגיש
לא אכפת לי אייך, רק שלא ארגיש כאב ופחד כשזה יקרה.
שדובי גדול וחמוד יבוא לכל אחד מהאנשים בעולם, ישכיב אותם לישון ושלא נקום יותר ^-^
שיהיה פצצה ענקית שתשמיד את העולם (בלי כאב) ואני אפעיל את הפצצה בזמן צניחה חופשית כי אם כבר סוף העולם אז שאני אגרום אליו