5 תשובות
ממש לא כדאי לך לחזור!!!
אם את אוכלת וסובלת מכך, סימן שהפרעת האכילה לא עזבה אותך. הפרעת אכילה לא חייבת להתבטא במעשים בהכרח, היא מתבטאת בעיקר בצורת המחשבה.
שואל השאלה:
היא כנראה בחיים לא תעזוב... :(
אנונימית
אל תחזרי, זה רק נראה כאילו יותר טוב בהפרעה אבל זו אשליה. תדברי עם מישהו שאת סומכת עליו על זה.
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית