6 תשובות
שזה בסדר גם להיות בבית בפינה השקטה והבטוחה שלך.
וזה בסדר גם לצאת ולפגוש חברים
וזה בסדר גם לצאת ולפגוש חברים
הכל טוב לקחת לך זמן לנוח,
ובשביל שזה יפסיק תצאי לאנשהו היום/מחר ותנצלי את החופש
ובשביל שזה יפסיק תצאי לאנשהו היום/מחר ותנצלי את החופש
החופש עוד לא נגמר יש עוד חופשים בדרך :)
אז מה, גם אני ואני מרגיש נהדר
אין כמו הבית חברס
ואת יכולה לדבר עם חברים מהבית כמו שאני עושה
אין כמו הבית חברס
ואת יכולה לדבר עם חברים מהבית כמו שאני עושה
אני לא מסכימה^
מפריע לך שלא יצאת יותר? מדכא אותך? אז תצאי יותר!
מפריע לך שלא יצאת יותר? מדכא אותך? אז תצאי יותר!
למה ישר דיכאון??!יש לך עוד שלושה ימים לחופש נצלי אותם!היפגשי עם חברים,תצאי עם המשפחה,לכי למקומות שאת אוהבת...בקיצור צאי מהדיכאון ונצלי את שלושת הימים הבאים כרצונך!!
באותו הנושא: