6 תשובות
כי החיים חרא ולא משננכמה טיפולים וכמה אני מנסה להישאר חיובית זה מתרסק בשנייה והכל רע לנצח
עייפה
כואבת לי הבטןן
לא יודע
תקופה מתישה.
תקופה קשה שמקווה שתעבור מהר. אני כמעט ומותשת