12 תשובות
תשחררי ממנו מגיע לך משהו שיתייחס אלייך
אני גם ממש סטוקרית חחח
אבל לא הבנתי מה בדיוק את רוצה? לשחרר ממנו או שהוא ישים לב אליך חזרה??
אבל לא הבנתי מה בדיוק את רוצה? לשחרר ממנו או שהוא ישים לב אליך חזרה??
שואל השאלה:
ברור שאני רוצה שהוא ישים לב אלי חזרה אבל אני מבינה שזה לא יקרה אבל משום מה אני עדיין אובססיבית עליו אפילו שאני יודעת שהוא לא מרגיש אותו דבר כלפי. אני פשוט לא מסוגלת לשחרר
ברור שאני רוצה שהוא ישים לב אלי חזרה אבל אני מבינה שזה לא יקרה אבל משום מה אני עדיין אובססיבית עליו אפילו שאני יודעת שהוא לא מרגיש אותו דבר כלפי. אני פשוט לא מסוגלת לשחרר
אנונימית
וואו אני מבינה אותך, ואני בטוחה שעוד המון ברחבי העולם גם מזדהות. ויש מצב שעוד זה יקרה! לא לאבד תקווה, אלא אם כן הוא מפורסם או משהו ואין לכם בכלל קשר והוא בקושי מכיר אותך! ולא הבנתי שוב, איזה טיפים לתת לך? מה את בעצם רוצה?
שואל השאלה:
אני בספק שזה יקרה אם השמועות נכונות אז הוא בעניין של אחת מן החברות הכי טובות שלי. אני רוצה לשכוח ממנו, לשחרר, לעבור האלה לשכוח שהוא בכלל קיים.
נ.ב הוא לא מפורסם
אני בספק שזה יקרה אם השמועות נכונות אז הוא בעניין של אחת מן החברות הכי טובות שלי. אני רוצה לשכוח ממנו, לשחרר, לעבור האלה לשכוח שהוא בכלל קיים.
נ.ב הוא לא מפורסם
אנונימית
אני לגמרי מבינה אותך,אני גם סוג של התאהבתי במשהו והוא בחיים לא היה שם עליי.
זה כואב אבל צריך לשחרר.
אני הצלחתי לשחרר ממנו,התרכזתי באיידול שלי יותר (את יכולה להבין מי לפי הפרופיל והשם חחח)וביליתי עם חברות,התעסקתי בדברים כדי לא לחשוב עליו והתחיל לרדת לי ממנו.
מקווה שעזרתי לך ואני מקווה שילך לך איתו ותזכרי שגם אם הוא לא רוצה,את טובה יותר
זה כואב אבל צריך לשחרר.
אני הצלחתי לשחרר ממנו,התרכזתי באיידול שלי יותר (את יכולה להבין מי לפי הפרופיל והשם חחח)וביליתי עם חברות,התעסקתי בדברים כדי לא לחשוב עליו והתחיל לרדת לי ממנו.
מקווה שעזרתי לך ואני מקווה שילך לך איתו ותזכרי שגם אם הוא לא רוצה,את טובה יותר
שואל השאלה:
אני רוצה לשחרר, לעבור האלה. אבל אני לא מצליחה. הלוואי ולא הייתי פוגשת אותו. הקטע הוא שבפעמים שאני כן מדברת איתו כל מאה שנה בערך הוא תמיד נחמד אלי וזורם. ואני פשוט לא יכולה לשכוח אותו.
אני רוצה לשחרר, לעבור האלה. אבל אני לא מצליחה. הלוואי ולא הייתי פוגשת אותו. הקטע הוא שבפעמים שאני כן מדברת איתו כל מאה שנה בערך הוא תמיד נחמד אלי וזורם. ואני פשוט לא יכולה לשכוח אותו.
אנונימית
אני ממש מזדהה איתך.
תשמעי תצאי עם חברות אפילו סתם להיסתובב את תחשבי עליו פחות.
תנסי להתעסק בתחביבים שלך או דברים שאת אוהבת ככה פחות תחשבי עליו,זה ממש מאכזב להתאהב במשהו והוא לא שם עלייך..
תשמעי תצאי עם חברות אפילו סתם להיסתובב את תחשבי עליו פחות.
תנסי להתעסק בתחביבים שלך או דברים שאת אוהבת ככה פחות תחשבי עליו,זה ממש מאכזב להתאהב במשהו והוא לא שם עלייך..
אם את רוצה לעבור הלאה כאלו בלעדיו בכלל אז תנתקו קשר..
שואל השאלה:
אני ניסיתי לנתק קשר באמת ניסיתי. היה לנו קשר ממש עמוק וטוב(כך לפחות חשבתי). היינו מדברים כל הזמן בווצאפ, הייתי פוגשת אותו כל שבוע באיזה מפגש של חברים בשבת. פתאום משום מקום הוא כזה אומר שהוא לא חושב שזה רעיון טוב שניהיה בקשר בכלל. אז הפסקתי ללכת למפגש החברים הזה. הפסקתי לדבר איתו בווצאפ. אבל אני עדיין חושבת עליו כל הזמן, אני עושה לו סטוקינג באינסטגראם אני פשוט אובססיבית לגביו. בנוגע לצאת עם חברות זה בדיוק תקופת בגרויות אז קצת קשה למצוא זמן בשביל לצאת והלימודים לא מהווים הסחת דעת מוצלחת.
אני ניסיתי לנתק קשר באמת ניסיתי. היה לנו קשר ממש עמוק וטוב(כך לפחות חשבתי). היינו מדברים כל הזמן בווצאפ, הייתי פוגשת אותו כל שבוע באיזה מפגש של חברים בשבת. פתאום משום מקום הוא כזה אומר שהוא לא חושב שזה רעיון טוב שניהיה בקשר בכלל. אז הפסקתי ללכת למפגש החברים הזה. הפסקתי לדבר איתו בווצאפ. אבל אני עדיין חושבת עליו כל הזמן, אני עושה לו סטוקינג באינסטגראם אני פשוט אובססיבית לגביו. בנוגע לצאת עם חברות זה בדיוק תקופת בגרויות אז קצת קשה למצוא זמן בשביל לצאת והלימודים לא מהווים הסחת דעת מוצלחת.
אנונימית
שואל השאלה:
אגב אכפת לך שנעבור לפרטי אני פשוט ירגיש יותר בנוח
אגב אכפת לך שנעבור לפרטי אני פשוט ירגיש יותר בנוח
אנונימית
אין בעיה תשלחי הודעה אשמח לעזור לך❤
באותו הנושא: