4 תשובות
כל דבר בתורו, אם תלחצי מזה שלא התנשקת עדיין כנראה שהחבר הראשון שלך והנשיקנ הראשונה שלך יהיו מאולצים וזה הכי לא כיף ששי
אני בכיתה יא' וזה עוד לא קרה
יש לך עוד את כל החיים לחוות את זה,אין לך מה להלחץ.
כל דבר יבוא בזמן שלו, לא צריך בכוח
כל דבר יבוא בזמן שלו, לא צריך בכוח
אל תהיי לחוצה כשיגיע הזמן
זה יגיע לא כדאי למהר סתם
זה יגיע לא כדאי למהר סתם
באותו הנושא: