3 תשובות
גם אני סוג של אבל לא ברמה מוגזמת
אצלי זה עם האורות בבית אני שונאת שכל הבית דלוק וזה סתם דלוק
כן גם לי כנל לגבי האמבטיה
לא עם הדלת אבל בסגנון
יש לי שקית תלויה על הדלת ואם היא תיפול אז בדיוק אותו דבר כמוך