4 תשובות
בלי קשר למין, זה אדם שיפוטי שלא צריך להיות בחברתו. מי בוחר חברים על פי המראה שלהם?
גועלי
לא אוהבת את זב
לצערי, כל הכיתה שלי ככה..
אני קצת מלאה ונמוכה ולא הכי יפה כמו השאר.. אז כשמדברים איתי אני מרגישה את הגועל שלהם בפניי.. זה לא נעים בכלל לכן אני ילדה דיכאונית שלא מדברת יותר מידי.. אבל עשיתי שיפור עכשיו אני פתוחה יותר ויותר קל לי אבל אני עדיין שמה לב אליהם וגם לאיך שהם מתרחקים ממני אבל יש כמה חברות שאני מכירה שלא ככה אליי וזה מספיק לי אז אני לא צריכה יותר מזה
וכן, זה ממש לא יפה שהם עושים את זה....
אני קצת מלאה ונמוכה ולא הכי יפה כמו השאר.. אז כשמדברים איתי אני מרגישה את הגועל שלהם בפניי.. זה לא נעים בכלל לכן אני ילדה דיכאונית שלא מדברת יותר מידי.. אבל עשיתי שיפור עכשיו אני פתוחה יותר ויותר קל לי אבל אני עדיין שמה לב אליהם וגם לאיך שהם מתרחקים ממני אבל יש כמה חברות שאני מכירה שלא ככה אליי וזה מספיק לי אז אני לא צריכה יותר מזה
וכן, זה ממש לא יפה שהם עושים את זה....
באותו הנושא: