9 תשובות
אני חושב שרק אחרי שאנשים מכירים אותי הם מתחילים לפחד ממני, אז לא(:
אנונימי
(אוי סליחה נשלח 3 פעמים חחח)
אנונימי
אני חושב שרק אחרי שאנשים מכירים אותי הם מתחילים לפחד ממני, אז לא:)
אנונימי
נוו מה הקטעע
למה זה שולח לי את זה שוב
אנונימי
זה לא הייתי אני חח
אנונימי
אממ כן
אני חושב שרק אחרי שאנשים מכירים אותי הם מתחילים לפחד ממני, אז לא(:
אנונימי
אני חושב שרק אחרי שאנשים מכירים אותי הם מתחילים לפחד ממני, אז לא(:
אנונימי
זו דרך אחת. לא לכולם היא תעבוד.
אבל יש אנשים, שהדרך הכי טובה שלהם להתגבר על פחד - זה ללמוד את זה לעומק.
לדוגמא - מישהו שמפחד מעכבישים - מתחיל ללמוד על הביולוגיה של העכבישים והכל.
ידע נותן תחושה מסוימת של שליטה לפעמים.