התחברות הרשמה

הייתי במסיבה אתמול, היה מישהו שהוריד חולצה ורקד לידי ואז הורדתי את הראש ושמתי ידיים על העיניים והוא צחק ואמר- זה בסדר.

מה הוא צוחק עליי? הוא לא הלך הוא נשאר. מה עובר עליך בנאדם. איך הייתם מגיבים? הגזמתי?
9 במאי 2019, 19:15
מסיבה    
3 תשובות
לא ההיתי שמה את היידים על העניים אבל אולי ההיתי מסתובבת
נ
נלה כהן
הוא כנראה היה שיכור
H
Happy Pillow
שואל השאלה:
התביישתי כנראה
אנונימית
באותו הנושא:
אתמול הייתי במועדון במסיבה של חברה, וכולם רקדו ואני הייתי בצד והסתכלתי עליהם (יש המשך)
אתמול הייתי במסיבה עם חברים
אוקיי אז הייתי אתמול במסיבה(15)
אתמול הייתי במסיבה ו... (בנות)
אתמול הייתי במסיבה ו..
הייתי אתמול במסיבה
הייתי אתמול במסיבה עם כל הכיתה שלי...
הייתי אתמול במסיבה עם מישהו שממש רציתי הרבה זמן ואז באמצע..
אתמול הייתי במסיבה ו
אתמול הייתי במסיבה וילדה הביאה לי מספר טלפון, מה אתה חושבים שכדאי לי לכתוב לה?
אתמול הייתי במסיבה והיה שם מישהו שכל הזמן נדבק אליי