5 תשובות
אני חושב שזה בסדר גמור, פשוט היום אנשים כל כך אכזריים כלפי רזים, ויש סוג של 'אפליה מתקנת למלאים', לפי דעתי זה מטומטם.
אנשים אומרים את זה בשביל להרגיש יותר טוב עם עצמם
כל אחד ומה שהוא אוהב
אני חושבת שהכי יפה באמצע כזה בלי בטן עם תחת
יש כאלה שיחשבו הפוך ממני ויש כאלה שיחשבו משהו שונה לגמרי כל אחד ומה שהור חושב
אני מאוד נמשך לרזות, לא שזה משנה למישהו אבל אני לא היחיד שאוהב רזות.
ויש כאלו שאוהבים מלאות +.
זה לא נראה לי מה שיפריע לך למצוא בן זוג אז אין לך בשביל מה להרגיש רע בגלל זה.
אנונימי
שואל השאלה:
לגבי בן זוג יש לי :)
רק הקטע של הביטחון העצמי שלי
אנונימית
באותו הנושא: